Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Η Μέδουσα στον καθρέφτη σου ...

Απροσεξία ,θυμός ,απογοήτευση , "πίσω στην Αθήνα" ,χαρούμενες Δευτέρες , μετά τι ;
Επιβιβάσου στον επόμενο σταθμό για άλλο ταξίδι.Κάτσε αναπαυτικά και μπες στον άλλο κόσμο που πάντα ήξερες και ήσουν καλεσμένος. Ένας ρόλος , ένα ταξίδι ,είσοδος δωρεάν.
Φοβάμαι πως... δεν είμαι μόνος ξέρεις. Είναι γύρω μου.Περικυκλωμένος και ανύμπορος να ξεφύγω τον τυφώνα- αυτήν την "μικρή" καταιγίδα στην κούπα μου - που έτσι κι αλλιώς θα έρθω αντιμέτωπος.
Είναι γύρω μου για καλό ή κακό ; τι θέλουν από εμένα ; τι σκοπεύω να κάνω ; πού πηγαίνω; διαβάζω τα λόγια ; βγαίνω στη σκηνή ; είναι κοινό ; παίζουν κι αυτοί ; πρόκειται για το " καθορισμένο" ή για το σενάριο του ... "απόψε αυτοσχεδιάζουμε " ; άλλη μια εκδίκηση του λύκου ; αισθήματα μοναξιάς ; αισθήματα μοναξιάς μέσα στο δωμάτιο των "24 hours party people " ; λύπη ; χαρά ;
Επόμενο ταξίδι το πάθος ; τι τι τι ; το ποιό ; τι ασυναρτησίες λέω πάλι ;

Άστοχα ερωτήματα που μοιάζουν με το κεφάλι της μέδουσας. Και κοιτάω τον καθρέφτη σα να μου εξηγεί τί εστί ψέμα και τι αλήθεια- αν υπάρχει-. Και ξανά κοιτάς τον καθρέφτη και δεν βλέπεις τίποτα. Και κοιτάς , κοιτάς , κοιτάς ... αντικρίζεις έναν άλλον αυτή τη φορά.
" Πώς άλλαξες έτσι μικρέ ; και πόσο θα αλλάξεις ακόμα... "
Εδώ και κάτι μέρες ο φίλος μου ο " blanky " δεν λέει να φύγει. Όχι , γράψτε λάθος ! φεύγει όποτε του ... είναι αναποφάστισος βρε αδερφέ.
Ο Σόουμαν με παρηγορεί λέγοντας μου πώς οι άλλοι τον διώχνουν τον κύριο - blanky-Αληθεύει ; Μπορεί να καθόμαστε σε ένα δωμάτιο γεμάτο ανθρώπους και να νιώθουμε το - τίποτα-. Κι έχω ξανα πει πως τίποτα δεν είναι τίποτα και ότι το " τίποτα" γεννάει άλλα συναισθήματα.
Ναι ναι ναι , αυτό είναι κύριε σόουμαν ... οι άλλοι ... οι εκείνοι , οι τυχαίοι αλλά και οι πιο ...προσωπικοί.
Πίσω στο δωμάτιο με τα χρώματα και τον καθρέφτη. "mirror mirror on the wall ..."

" Φοβάμαι μικρέ πως δεν είμαστε όσοι θες σε τούτο το δωμάτιο..."
Παγωμένος- αφού πρώτη φορά είναι τόσο φιλική - ρωτάω τι εννοεί.
" Ήρθαν οι τρίτοι χρυσό μου ... και να ξέρεις πως το τρία περιπλέκει τα πράγματα ... "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου