Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Again and ...

Είσαι έτοιμος ; Ναι , απαντησα στην διπλανή μου και αρχίζω να καταλαβαίνω - όχι όχι -να καταλαβαίνουμε μάλλον ,πως η καθημερινότητα είναι πια η ίδια και η ίδια. Αυτή η ρουτίνα με το πολυαναμενόμενο πέπλο της έτοιμη να μας καταφάει σα το λύκο που παραβιάζει την πόρτα του σπιτιού.Πάει καιρός από τότε που έχω να αισθανθώ εντελώς καλά κι ίσως δεν ξέρω αν όντως υπάρχει κάτι τέτοιο.Η ευτυχία είναι μικρές στιγμές, καθημερινές αλλά ξεχωριστές. Απέχω πάλι από το μπορώ και το θέλω που ξέρει η διπλανή μου τόσο καιρό και φαίνεται να με συμπονεί για ότι περνάω. " Πολύ κακό για το τίποτα " είναι η ατάκα της ημέρας και προφανώς η σωστή !
Πότε ; πού και γιατί ; υπάρχουν βαθιά κρυμμένα στο δάσος. Εκεί που ο ήλιος με κουράζει και η βροχή είναι φανταστικά κουραστική επίσης. Με λίγα λόγια , επιθυμώ το "welcoming" , μια καινούργια αρχή , μια ιστορία - εκτός ρουτίνας- , ένα μικρό ευχάριστο ταξίδι , και το ρολόι να πάψει να παγώνει στης "21". Γιατί πάντα πέφτω εκεί. 2-1? στο πόσο καίγομαι είπαμε ;



----------------------------------------------------------------------------------------------

...και σταματω για να βρω μια τοση δα τρυπουλα ελευθεριας . . . αναβω ενα τσιγαρο νιωθω ευχαριστα μεσα στις ομορφες σκεψεις μου ταξιδευω οσο πιο μακρια μπορω . . .χαμογελω και συνεχιζω το ταξιδι. . . σταματω και παλι αρχιζω να νομιζω πως ζω . . . μηπως εχω μαθει να ζω ετσι? μπορω να ξεφυγω η μαλλον θελω ? θελω να σταματησω να γυρναω μεσα σε ενα αφορητα κουραστικο και εκνευριστικα μικρο κυκλο ? θελω να ειμαι εκει εξω ? μου ακουγεται λιγο τρομακτικο. . .μπα μαλλον δεν το εχω συνηθισει. . . μου φαινονται ολα ιδια η μηπως ειναι και αν ειναι γιατι να φυγω απο εδω. . .ειναι ησυχα,ειναι ασφαλης η αραγε ειναι μια συνηθεια που μαλλον δεν θελω να την αποφυγω . . .το τσιγαρο τελειωσε και παντα τελειωνει ενα ερωτηματικο. . .και αρχιζω ξανα απο την αρχη την διαδρομη. . . again and again and again and. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου