Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Το τέλος του Απρίλη

Αγάπη μου , σε αγαπώ , 
μα το γιατί του χρόνου 
μου το κρύβει ο Θεός ,
στη θάλασσα του πόνου


Αγάπη μου σε αγαπώ,
το χώμα , μου πάει 
και κυττομαι εδώ 


Αγάπη μου σε αγαπώ 
μα το γιατί του χρόνου
με τρυπάει σα βελόνα
μέσα μου ολόκληρο
σ'ενα λεπτό.


Αγάπη μου σε αγαπώ ,
όταν μεγαλώσω θα σου δώσω ένα φιλί 
και θα σου πω 
το τέχνασμα του φόνου


Αγάπη μου , σε αγαπώ 
το ποιήμα άλλου παίρνω 
για να φανώ αντάξιος 
του λόγου 


Αγάπη μου , παρακαλώ
στο τίποτα του φόβου
να με αγκαλιάσεις 
πριν φανεί το δειλινό


Αγάπη μου , σε αγαπώ 
και να θυμάμαι
και να θυμάσαι
πως το αύριο του πόνου
θα φανεί 
στη θάλασσα του φόνου


Αγάπη μου , σε αγαπώ ,
γέρος θα μαι στο χώμα
να θυμάμαι το χρόνο
σ'ένα λεπτό


Αγάπη μου , σε αγαπώ ,
και ο ίλιγγος του λόγου
να θυμίζει
πως το τίποτα του φόβου 
με κρατάει στο χώμα κάπου 
εδώ.


Αγάπη μου , άνοιξη πια 
και συνεχίζω να σε ζητώ 
σε αγαπώ , ψέμα πια ,
μες την ηχώ του φόβου


Αγάπη μου , μια μέρα 
θα με βρεις 
και θα σε βρω 
στο πέρασμου του χρόνου 
να σου λέω 
γέρος-νέος πια
σ'αγαπώ 
μες τη θάλασσα 
του φόβου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου