Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Παγίδα

Αλλάζω. Ναι , αλλάζω.
τι έκπληξη .
Καλως -ήρθες !
Ύστερα δεν έμεινε τίποτα.

όσα έχτισες τόσο καιρό ,για όσα παλεύεις ,πάνε.
φύγαν. ένα φου - και πάει !
τέλος.
κάθε βράδυ να κλαις μεσα στον ύπνο σου.
και να σηκώνεσαι,
- Φτου κι απ' την αρχή.
εμείς τελικά παλεύομαι.
έλα να πάμε μαζί ,παρέα με τις νότες ,
τα χρώματα , τις λέξεις.
την κίνηση , την χροιά.
στο απέραντο.
σε εκείνη τη χώρα που κάπουε ήλπισα.
εκεί που όλοι μιλάνε με νότες
και ακούμε τα χρώματα.
Ποτέ ξανά.
πάλι θα κλαιω τα βραδια.
αλλά κανένας δεν τον ξέρει.
τι βροχή , τι ήλιος .
σύννεφα. εσάς θέλω πλάι μου.
να ετοιμάσετε την βροχή.
να χορέψουμε λίγο.
να φύγει η έννοια.
η έγνοια .
η άγνοια.
ψιθύρισε μου το βράδυ , και πες μου ότι όλα θα πάνε καλά.
ότι αυτά θα γίνουν.
ότι θα γίνουν... χρυσόσκονη.
ύλη - άυλη.
παγιδεύτηκα για τα καλά αήττητε χρόνε.


- Θύμισε μου εκείνα τα λόγια της λύτρωσης.
έλα και ψιθύρισε μου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου