Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Μείνε μαζί μου

Γιατί μας σκότωσες έτσι ;
έβαλες τρίτους να αποφασίσουν για μας
γιατί ;
ένα απλό ταπεινό" γιατί ;"
φωνάζει μέσα στον εφιάλτη μου
δεν κοιμάμαι πια , το ξέρεις ότι σκέφτομαι συνέχεια αυτό το γιατί ;
Μείνε μαζί μου σε παρακαλώ
μείνε μαζί μου τα βράδια και μοιράσου το χαμόγελο μας
τόσο καιρό μεγάλωνε και τώρα σβήνει
μην σβήσει σε παρακαλώ , μην το αφήσουμε να σβήσει
είσαι μακριά ... κι αυτά ακούγονται τόσο μελλοδραματικά ,
αλλά αλήθεια ,
γιατί ;
Μείνε μαζί μου και σου υπόσχομαι θα τα καταφέρουμε ,
η φιλία ζωντανεύει λένε με την απόσταση ,
αλλά αλήθεια ,
πόσο το πιστεύεις αυτό ;
κρυώνω σιγά-σιγά ,
κι οι αγγελίες λιγοστεύουν ,
μείνε μαζί μου ,
κι έλα να σκεπαστούμε με την
καινούργια κουβέρτα ,
που με τόσο κόπο
θα είχαμε καταφέρει να
πάρουμε.
γιατί όλα
τελειώνουν σε κάθε απόψε
κι εσύ είσαι μακριά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου