Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

η δεύτερη λέξη

μπαμπά , μουδιάζω
κοίτα με ,
κοίτα το παιδί σου να σωπαίνει
μεσα στην κούνια
μπαμπά , μουδιάζω
μυρίζω ,
μυρισε με
έχει ζέστη ,
μπαμπά , μουδιάζω
αρχίζω και κρυώνω
ιδρώνω ,
μπαμπά , μουδιάζω
πάρε μου τα μπαλόνια δώρο
και χάρισε μου το κόκκινο
μπαμπά , μουδιάζω
πιάσε μου ένα αστέρι
και κάνε το όνειρο
να χαθώ.
μπαμπά ,μουδιάζω
έχω φιλήσει αγόρι
και μου άρεσε
μπαμπά , μουδιάζω
κι αυτή η χώρα με αηδιάζει
φτύσε την απο μένα
πατέρα , μουδιάζω
σε αγαπώ
αγκαλιάζω  τα αγκάθια
κάθε βράδυ
και μου αρέσει
πατέρα , σαπίζω
στην παλιά μου παιδική κούνια
ντυμένη με μπλε βελούδο
πατέρα , σαπίζω
πριν φύγω υποκλίνομαι για σένα
γέρο , σαπίζω
ζω πατέρα
για τους δυο μας
βγάλτε με απο την κούνια
να με δω
να δω
το παιδί
πού σκότωσα εκείνο το βράδυ
στο όνειρο
όμοιο με μένα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου